Zsa Zsa Gabor, celebra actrita din Moulin Rouge, se afla in stare critica la spital

26.07.2010

Actrita Zsa Zsa Gabor este in stare critica la sectia de terapie intensiva a spitalului Ronald Reagan din Los Angeles, dupa ce in urma cu o saptamana a fost supusa unei operatii la sold. Celebra actrita s-a accidentat cazand din pat in propria resedinta.

Sotul actritei, Printul Frederic von Anhalt, le-a transmis apropiatilor si fanilor sa se roage pentru ea, precizand presei ca Zsa Zsa Gabor se afla la terapie, starea sa fiind critica, ba chiar a avut nevoie de o transfuzie de urgenta.

"Are dureri foarte mari. Ii rog din toata inima pe cei care tin la ea sa se roage pentru ea. Este foarte slabita. Doctorii i-au dat morfina pentru ca avea dureri groaznice", a spus printul Frederic von Anhalt.

Zsa Zsa Gabor, desemnata Miss Ungaria in 1936, s-a mutat la Hollywood pentru a deveni actrita si a jucat in multe lungmetraje si seriale de televiziune. Cunoscuta pentru rolurile din "Moulin Rouge" (1952), regizat de John Huston, si din "Stigmatul raului/ Touch of Evil" (1958), de Orson Welles, Zsa Zsa Gabor a devenit celebra mai ales pentru coafurile si tinutele ei spectaculoase. Si cele noua casatorii ale sale i-au sporit faima in toata lumea, transmite Mediafax. Zsa Zsa Gabor a fost victima unui accident de automobil grav in 2002, in urma caruia a ramas partial paralizata. Actrita de origine maghiara a suferit si un atac cerebral in 2005.

Ultimul ei sot, printul german "autoproclamat" Frederic von Anhalt - care afirma ca a fost adoptat, desi era adult, de o printesa germana -, este si el un personaj controversat. Frederic von Anhalt a revendicat, printre altele, paternitatea fiicei actritei Anna Nicole Smith, dupa moartea acesteia, si s-a lansat, la inceputul anului 2010, in cursa pentru postul de guvernator al statului California, mai mentioneaza sursa citata.

Sursa: Ilinca Teodosiu

Mondo News - Ultima ora:
Inchide